کد خبر: 336294
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
ویژه برنامه اعتکاف از سوی مراکز کانون لرستان برگزار شد

همزمان با برگزاری آیین اعتکاف در مساجد، مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با برگزاری آیین اعتکاف در مساجد، مربیان مرکز شماره یک کانون خرم آباد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای دختران و مربیان کتابخانه سیار شهری شماره یک و سیار روستایی شماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در مسجد امام سجاد(ع) به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.
 در این ایام مربیان برنامه های مختلفی مانند: قصه گویی مذهبی، معرفی کتابهای مذهبی با محوریت زندگی و ولادت حضرت علی (ع) و ایستگاه ادبی با موضوع نامه ای به خدا را برای نوجوانان حاضر در اعتکاف اجرا کردند.
براساس این گزارش: همزمان با برگزاری آیین اعتکاف مربیان ۳مرکز کانون بروجرد برای دختران حاضر در مسجد ولیعصر(عج) برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند.
در این ویژه برنامه مربیان فعالیت های مختلفی از سوی مربیان کانون پرورش فکری استان لرستان برگزار شده که می توان به: آموزش احکام در قالب بازی با کلمات، قصه گویی داستان حدیث کساء، ایستگاه ادبی با موضوع دلنوشته با بیان حس و حال خود، معرفی شخصیت حضرت زینب (س) با توجه به سالروز وفات ایشان و معرفی کتب مذهبی وو معرفی شخصیت حضرت علی (ع) اشاره کرد.

ویژه برنامه اعتکاف از سوی مراکز کانون لرستان برگزار شد

ویژه برنامه اعتکاف از سوی مراکز کانون لرستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =