کد خبر: 336299
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
دیدار مدیران کل امورکتابخانه ها و کانون پرورش فکری لرستان

سجاد راسخانه مدیرکل امورکتابخانه های عمومی لرستان و رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان طی نشستی پیرامون تعامل بیشتر دو دستگاه به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ نشست مدیران کل امورکتاب خانه های عمومی لرستان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در خرم آباد برگزار شد
براساس این خبر: سجاد راسخانه مدیرکل امورکتابخانه های عمومی لرستان و رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان طی نشستی پیرامون تعامل بیشتر دو دستگاه به گفت و گو پرداختند.
در این نشست رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان ضمن قدردانی به خاطر حضور مدیرکل امور کتابخانه ها در کانون گفت: جامعه هدف کانون پرورش فکری، کودکان ونوجوانان 6 تا17 سال است و یکی از اهداف اصلی ما ترویج فرهنگ مطالع است که در این راستا مراکز ثابت، پستی و کتابخانه های سیار تلاش های زیادی انجام می دهند و جا دارد تا با تعامل بیشتر با نهادهای فرهنگی ازجمله امورکتابخانه با اجرای برنامه های فرهنگی مشترک در این زمینه تلاش شود.
داوری به خدمات دهی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری در مناطق کم برخوردار و روستاها اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر امانت کتاب به کودکان ونوجوانان روستایی، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در این مناطق اجرا می شود.
مدیر کل کانون لرستان افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر بین دو دستگاه شاهد بالابردن سرانه مطالع در بین کودکان ونوجوانان باشیم.
در ادامه این نشست صمیمی سجاد راسخانه مدیرکل امورکتابخانه های عمومی لرستان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کانون لرستان گفت: مطالعه از اصلی‌ترین شاخص‌های رشد فرهنگ عمومی جامعه به شمار می‌رود.  
راستخانه افزود: انتقال دانش و آگاهی با مطالعه به مراتب بیشتر از دیگر ابزار آموزشی است و به گسترش دانش کمک می کند .
وی اضافه کرد: کتابخانه محل مناسبی است که کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند و مراکزکانون و امورکتاب خانه در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه ی سنگینی را برعهده دارند.
مدیرکل امورکتابخانه های عمومی لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل بیشتر بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و کتاب خانه های برنامه های مختلف فرهنگی، هنری در طول سال برگزار شود.

دیدار مدیران کل امورکتابخانه ها و کانون پرورش فکری لرستان

رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان

دیدار مدیران کل امورکتابخانه ها و کانون پرورش فکری لرستان

سجاد راسخانه مدیرکل امورکتابخانه های عمومی لرستان

دیدار مدیران کل امورکتابخانه ها و کانون پرورش فکری لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =