کد خبر: 336870
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
بازدید 179
برگزاری جلسه تبیینی مشارکت حداکثری در انتخابات

جلسه تبیینی در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ جلسه تبیینی در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات باحضور دکتر فاطمه رحمانی مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری تهران و نمایندگان امور بانوان سایر دستگاههای مناطق ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل استان تهران برگزار شد.

در این برنامه ابتدا دکتر فاطمه رحمانی به عنوان مسئول جلسه، ضمن خوشامدگویی به نمایندگان سایر دستگاه ها در خصوص نقش بانوان در جامعه تاکید کرد: «نظام خلقت بر محور بانوان می چرخد. بطور مثال در مقیاس کوچک خانه چنانچه خانم خانه نباشد اوضاع خانه بهم می ریزد. زن می تواند هم موجب سعادت یک جامعه شود و هم برعکس.»

رحمانی در ادامه گفت : «هدف از تشکیل این جلسه موضوع مهم انتخابات است مهم از جهت حساسیت و اهمیت در افزایش مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که برای افزایش مشارکت مردمی، ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در بانوان جامعه بسیار تاثیرگذار است.»

وی خاطرنشان کرد: «یکی از مهم ترین اقدامات، تعامل و ارتباط همه دستگاه ها برای استفاده از ظرفیت های موجود است و اکنون که در ایام مبارک فجر قرار گرفته ایم باید با استفاده مفید از ظرفیت ها، دستاوردهای انقلاب را به گوش سایرین برسانیم. از طریق فضاهای مجازی، میزهای خدمت، ارتباطات رو در رو و تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر باید به صورت جهادی و سریع وارد عمل شویم.»

در ادامه این مسئول امور بانوان فرمانداری به نقش بانوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد وگفت: «باید جایگاه افراد و نقش شان و اینکه هر یک چه اقداماتی را می توانند انجام دهند، مشخص گردد و یکی از وظایف فرمانداری هم این است که همه دستگاه ها را به هم مرتبط نماید.»

وی سپس از نمایندگان سایر دستگاه هایی که می توانند در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات از جمله برگزاری برنامه های علمی، اغنا سازی و اعزام مبلغ و... مشارکت کنند، خواست تا اعلام آمادگی نمایند.

در بخش بعدی این جلسه هریک از نمایندگان دستگاه ها ضمن معرفی خود و اقدامات پیشین، پیشنهادات شان را مطرح کردند.

در پایان دکتر فاطمه رحمانی با اشاره به اینکه یکی از وظایف بانوان مشاور خانواده ها بحث تحکیم خانواده است از حاضرین خواست در این زمینه مسئله شناسی کنند تا مسائل مهم تر در جلسات بعدی در اولویت موضوعی قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =