کد خبر: 336893
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
بازدید 70
ویژه برنامه " ایران من " در مرکز صدرا

ویژه برنامه " ایران من " در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز صدرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،   ویژه برنامه " ایران من " در مرکز صدرا برگزار شد.
در این ویژه برنامه کارگاه‌های تخصصی نمایش خلاق و نقاشی ویژه اعضای ثابت کتابخانه شهر صدرا برگزار شد؛ و اعضابعد از آموزش در کارگاه های تخصصی با تاکید بر دو کتاب داستان خروس ها و گربه ها واکوان دیو اجراهای خلاق هنری خود را به اجرا گذاشتند.
در پایان این ویژه برنامه نیز اعضادر خصوص ظلم ستیزی و نقش هر یک از آنها در ایجاد آبادانی یک کشور به گفت و گو نشستند و در مورد اجرای هنری خود صحبت کردند.
از دیگر برنامه‌های دیگر مرکز صدرا در ایام دهه فجر می توان به فضا سازی مرکز، حضور والدین و مدیران و اعضای فعال کانون یاران در گلزار شهدا ی گمنام شهر صدرا ودارالرحمه شهر شیراز و گلباران قبور آنها ونثار فاتحه و ادای احترام به مقام شهدا و همچنین فضا سازی و تزیین تابلو مدارس اعضای کانون یاران، پخش سرود های انقلابی در این مدارس، حضور دانش آموزان طرح کانون مدرسه ومعرفی شخصیت های انقلابی و امام خمینی، معرفی وقایع و ایام، تهیه کاردستی گل لاله به منظور اهمیت خون شهدا، پخش انمیشن بهادربا هدف مبارزه با ظلم، نوشتن خلاق با موضوع انقلاب زیبا، مسابقه غول هابا طرح سوالات مربوط به دهه فجر، اشاره کرد.
ویژه برنامه " ایران من " در مرکز صدرا
ویژه برنامه " ایران من " در مرکز صدرا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =