کد خبر: 337011
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
مدیرکل کانون استان اردبیل با خانواده شهیدان قاسم‌زاده و غلامی دیدار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان حیدر قاسم‌زاده و مطلب غلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه جمعی از کارکنان کانون استان عصر روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲، در دیدار با خانواده شهیدان حیدر قاسم‌زاده و مطلب غلامی، از صبر، ایثار و ایستادگی همسر و مادر این شهدای والامقام تجلیل و قدردانی کرد.

ملک‌زاده فرد، بابیان اینکه دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهدا، موجب افتخار مسئولان و کارگزاران این نظام است، گفت: عزت و سرافرازی کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های بزرگوارشان است.

وی حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا را وظیفه سنگین هر یک از مسئولان توصیف کرد و اظهار داشت: در کانون پرورش فکری تلاش می‌کنیم فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را با تبیین آرمان‌های شهدای والامقام، در نسل جدید و آینده‌ساز جامعه نهادینه سازیم.

مدیرکل کانون استان اردبیل با خانواده شهیدان قاسم‌زاده و غلامی دیدار کرد

در پایان این دیدار، لوح تقدیری به‌رسم یادبود از سوی مدیرکل کانون استان به خانواده معظم این ‏شهیدان تقدیم شد‎.‎

شایان‌ذکر است، شهید حیدر قاسم‌زاده در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و شهید مطلب غلامی در ۲۳ فروردین‌ماه سال همان سال و در منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =