کد خبر: 337014
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
بازدید 49
سفیران سبز در ابرکوه گل کاشتند

اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری ابرکوه در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، با همکاری اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در پارک جنگلی شهدای مدافع حرم اسفندآباد تعدادی نهال کاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۱۸ بهمن و همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون ابرکوه با همکاری اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در پارک جنگلی شهدای مدافع حرم اسفندآباد تعدادی نهال توت و سنجد کاشتند.

در این ویژه برنامه تعداد بیست و نه نفر از اعضای طرح کانون و مدرسه از دبستان شاهد شهید حق دوست به همراه مربیان با گیاهان مناسب این منطقه و ضرورت کاشت نهال و حفاظت از منابع طبیعی آشنا شدند و یک روز بسیار شادی را تجربه کردند و در کاشت نهال به عنوان سفیران سبز سهیم بودند.

این برنامه با حضور علی‌محمد هوشمند رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه، آیدا محمدی نژاد کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری و چند تن از داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز شماره یک ابرکوه و دبستان شاهد شهید حق دوست برگزار گردید. 

 اجرای سرود و پذیرایی پایان بخش این روز پر از هیجان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =