نشست نقد کتاب «ای میهن من ،ایران» در مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس برگزار شد

به مناسبت روزهای باشکوه دهه‌ی فجر، نقد و بررسی کتاب ((ای میهن من ،ایران)) در مرکز فرهنگی هنری زیباشهر(فراگیر) بندرعباس با حضور ۷۰ نفر از اعضاء نونگاه این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در ابتدای این نشست راضیه سلیمانی پور مسئول مرکز ضمن صحبت در مورد تاریخچه ی انقلاب، در مورد علامت پیروزی و معنای بالابردن دو انگشت اشاره صحبت کرد و کتاب های دانستنی های انقلاب و فرهنگنامه ی انقلاب اسلامی را به اعضا معرفی کرد.

نشست نقد کتاب «ای میهن من ،ایران» در مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس برگزار شد
در ادامه این نشست عبدالحمید انصاری نسب،مربی ادبی مرکز ، با صحبت در مورد اصالت و اهمیت اصالت از اعضا داوطلب خواست دو یا سه تا از اشعار کتاب را بازخوانی کنند سپس اعضا به بررسی و گفت وگو در مورد اشعار کتاب پرداختند و به این موارد اشاره کردند که کتاب ای میهن من ایران در مورد تمام ایران حرف می زند در مورد خاک،اشخاص مهم،دلاوری ها،مکان های مهم و هر چه که بتواند بهتر ایران را معرفی کند.
اعضا اشعار این کتاب را نشانی از علاقه و وطن دوستی شاعر دانستند و این که همواره باید به خاکمان عِرق داشته باشیم و برای سربلندی وطن از هیچ کاری دریغ نکنیم.

نشست نقد کتاب «ای میهن من ،ایران» در مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس برگزار شد
در پایان انصاری نسب با توجه به سوالات و صحبت های اعضا پیرامون تصویر روی جلد کتاب افزود: هر فردی می تواند برداشت خودش را داشته باشد مثل تمام برداشت هایی که شما از این کتاب داشتید، این دست ها و رنگ ها می توانند نشانی از رنگ ها،اقوام و فرهنگ اصیل ما باشد و این که تمام این ها با اتصال به هم ایران عزیزمان را ساخته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =