کد خبر: 337098
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
بازدید 103
تکاپوی فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

روزهای خاطره انگیز دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین در روز "انقلاب اسلامی جهاد و مقاومت و عزت بین المللی" مسابقه ساخت پرچم خلاقانه را برای دانش آموزان مدارس برگزار کرد.این مرکز در روز "نیروهای مسلح امنیت و اقتدار ملی" نیز مسابقه "قهرمان من "را اجرا کرد . در این رقابت هنری و ادبی اعضا قهرمانان انقلابی خود را در قالب نوشته توصیف کرده یا به صورت نقاشی کشیدند.

این مرکز همچنین در روز "جوان خودباوری، تولید دانش بنیان" و روز ملی "فناوری فضایی" کارگاه کاردستی همراه با برپایی نمایشگاه آثار اعضا را برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون آبیک هم در دهه مبارک فجر با همکاری اعضا مرکز را فضاسازی کرد، برگزاری جشن بچه‌های آفتاب برای اعضای دختر و پسر، نمایش فیلم، سرود ملی، سرود انقلابی، معرفی کتاب و شخصیت‌های انقلابی، کارگاه کاردستی و کارگاه ادبی دل‌نوشته‌های" بچه‌های انقلاب"، مسابقه و معرفی بخشی از آرمان‌های انقلاب از دیگر فعالیت‌های این مرکز در این ایام بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین نیز با حضور در مدرسه ابتدایی غنچه فعالیت‌های شعرخوانی، معرفی وقایع ، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی و کاردستی را اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با میزبانی 25 دانش‌آموز مدرسه پسرانه علامه اقبال فعالیت‌های متنوعی را اجرا کرد.

کارگاه نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب، کارگاه ساخت پرچم، قصه گویی و نمایش فیلم از جمله این فعالیت‌ها بود، هم‌چنین به مناسبت عید مبعث فعالیت معرفی وقایع و معرفی شخصیت حضرت پیامبر(ص) برای اعضا انجام شد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه هم به مناسبت دهه مبارک فجر به دیدار مادر شهید علی صفری رفتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به میزبان خود هدیه ای از سوی کانون تقدیم کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز جشن بچه های انقلاب را با حضور هفتاد دانش‌آموز با فعالیت‌های معرفی ایام، معرفی روز شمار انقلاب، اجرای گروه سرود مرکز با عنوان «ایران افتخار ما»، معرفی کتاب‌های انقلابی، آموزش کاردستی پویش پرچم ایران، شعر خوانی اعضا، پخش انیمیشن بهادر و معرفی شخصیت امام خمینی(ره) برگزار کرد.

تکاپوی فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

تکاپوی فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =