کد خبر: 337118
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
بازدید 104
برنامه های شاد و خاطره ساز تماشاخانه سیار کانون استان تهران

مربیان فرهنگی استان تهران یکشنبه ۲۲ بهمن در ضلع شمال شرقی میدان فردوسی و در تماشاخانه سیار به اجرای برنامه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، هم‌زمان با چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی بزرگ مردم تهران در روز ۲۲ بهمن، مربیان فرهنگی استان در ضلع شمال شرقی میدان فردوسی به اجرای برنامه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پرداختند.

این ویژه ‌برنامه‌ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲؛ هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرهاد فلاح سرپرست، سیدعلی حسینی معاون مالی و اداری، ویدا ملکی معاون فرهنگی استان، جمعی از کارشناسان، مربیان مراکز و نیروهای پشتیبانی کانون برگزار شد.

بر اساس این خبر، اجرای برنامه‌هایی با محوریت جشن‌های ملی و مذهبی از جمله قصه گویی، اجرای بازی و مسابقه، نقالی مرور خاطرات انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان و اهدای بسته های فرهنگی از جمله برنامه‌های کانون در این روز بود.

گفتنی است بازی و مسابقه توسط فروغ ورنیک مربی مسئول و اجرای سرود توسط ۲۵ نفر از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره۱۷، قصه گویی توسط فاطمه روحی رحیم مربی مسئول مرکز ۳۵ و نقالی و قرائت بیانیه حمایت از کودکان غزه توسط محمد بخشعلی زاده عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۵ انجام شد.

اجرای برنامه بر روی تماشاخانه‌های سیار در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در روز ۲۲ بهمن بخشی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بود که مسئولیت آن را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.

برنامه های شاد و خاطره ساز درتماشاخانه سیار استان تهران

برنامه های شاد و خاطره ساز درتماشاخانه سیار استان تهران

برنامه های شاد و خاطره ساز درتماشاخانه سیار استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =