برگزاری آموزش مدیریت سبز(پسماند) درمرکز فرهنگی هنری شماره 2 ایلام

باهدف مشارکت و ترویج فرهنگ زیست محیطی و به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ و دستیابی به محیط زیست مطلوب برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجونان استان ایلام،باهدف مشارکت و ترویج فرهنگ زیست محیطی و به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ و دستیابی به محیط زیست مطلوب، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ومحراب غریبی رییس سازمان مدیریت پسماند تفاهم نامه همکاری بین بخشی به امضاء رساندند.

براساس این گزارش با امضاء این تفاهم‌نامه ، طرفین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات اختصاصی، با اجرای فعالیت‌های مشارکتی با محوریت محیط‌زیستی و تشکیل کمیته‌های تخصصی با موضوعات مدیریت مصرف انرژی ،  پسماند و بازیافت، انرژی نو و تجدیدپذیر ، اقتصاد سبز  گامی موثر در راستای حفاظت از طبیعت خواهند برداشت  .         

غریبی پس از صحبت های اولیه و ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه افزود: این نشست بیانگر دید گاه مثبت مسئولین کانون به مسئله مدیریت پسماند و کاغذ به عنوان یک سرمایه است . آنگاه به شمه ای از فعالیت هایی که برای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت پسماند از طرف سازمان متبوع برای تمام اقشار جامعه انجام گرفته پرداخت .

رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام آمادگی گفت: سازمان پسماند در زمینه ی برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح کارکنان ومربیان و اعضا و تحویل ملزومات جدا سازی می تواند با کانون استان همکاری کند.

 وی مدیریت سبز را راهی برا ی استفاده صحیح وبه اندازه ازمنابع انرژی از قبیل آب و برق وگاز و...دانسته ودر ادامه به لزوم واهمیت مدیریت پسماند و کاغذ پرداختند .

رستا چکاوک کارشناس ارزیابی عملکرد در این جلسه ضمن تشریح سیستم آموزش غیر مستقیم در مراکز کانون ووجود مرییان متخصص کودک ونوجوانان  به این مسئله اذعان داشتند که نیروی متخصص فرهنگی هنری و ادبی درکانون می تواند از نظرتهیه ی محتوا با سازمان پسماندهمکاری کند.

 برگزاری آموزش مدیریت سبز(پسماند) درمرکز فرهنگی هنری شماره 2 ایلام

 برگزاری آموزش مدیریت سبز(پسماند) درمرکز فرهنگی هنری شماره 2 ایلام

گفتنی است ،آموزش ها با مشارکت خانم ها پیرزادنیا ، امیدی وکارزانی با توزیع 35 کتابچه تفکیک زباله و نیز ارائه پاورپوینت مدیریت پسماند با موضوع تفکیک از مبدأ با حضور 35 نفر دانش آموز پایه پنجم ابتدایی و معلمان و مربیان مرکز و مدرسه اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =