کد خبر: 337426
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
بازدید 202
جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مراکز فرهنگی- هنری استان همدان به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی را با اعضای خود برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری استان همدان به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی را با اعضای خود برگزار کردند.

مرکز فرهنگی-هنری شماره 3 همدان

ماه زمین را طواف می کند تا دورت بگردد آقا، تو که بیایی فقط بهار می‌آید؛ به یمن قدم‌های مبارک آخرین نور امامت، حضرت مهدی موعود (عج)، ویژه برنامه‌ای با عنوان «من هم منتظرم» در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 همدان برگزار شد.

سپس گروه موسیقی کودکان  مرکز ۳ با اجرای زیبای خود شادی را به مدعوین دو چندان کردند. در این برنامه از کتاب قصه" من صبر ندارم" نوشته معصومه کریمی، مربی ادبی کانون رونمایی و توسط عضو هنرمند خانم بارانا کریمی جاوید قصه گویی شد. و توسط اعضا مرکز به شیوه نمایش خلاق به والدین و اعضای دیگر مرکز معرفی شد.

در ادامه حجت الاسلام بردباری از ستاد اقامه نماز در خصوص مهدویت برای بچه‌ها صحبت کردند و از کودکان و نوجوانانی که به اجرای برنامه پرداختند تقدیر کرد.
از دیگر برنامه های این ویژه برنامه مداحی توسط عضو پسر به مناسبت میلاد منجی عالم و همچنین دکلمه خوانی ثمین بخشی بود.

جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شماره یک ملایر

اجرای جشن تولد امام زمان با عنوان " چشم به راه" در مرکز یک ملایر برگزار شد. در این برنامه شعرخوانی، قصه گویی، پخش سرود امام زمان، هم خوانی، جلسه پرسش و پاسخ مهدویت با حضور آقای بشیر گنبدی، اجرای مسابقه پیام‌های امام زمانی داخل بادکنک انجام شد.  بود. در پایان شمع تولد امام زمان را که عدد ۱۱۹۰ بود، فوت کردند. در این برنامه 30 عضو دختر و 10 پسر حضور داشتند.

مجتمع شهید مدنی

 مجتمع شهید مدنی به مناسبت این عید بزرگ میزبان 120 نفر از اعضای خود به همراه والدینشان بود.در این جشن نقالی در مورد زندگی امام زمان توسط عضو نوجوان، 
اجرای سرود برگزیده دهه فجر و تقدیر از آنها، پخش کلیپ، مولوی خوانی، اجرای مسابقه و قصه گویی برگزار شد.

جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مرکز فرهنگی_هنری تویسرکان

در این مرکز با حضور اعضا برنامه‌ای متنوع چون معرفی وقایع، قصه‌گویی در مورد نیمه شعبان صورت گرفت. همچنین در مورد اهمیت انتخابات و داشتن ایرانی قوی برای اعضا صحبت شد.

مرکز فرهنگی-هنری شماره 4 همدان

اجرای جشن نیمه شعبان با حضور 25  نفر از اعضا با اجرای برنامه‌های متنوع چون قصه گویی، معرفی وقایع، پخش انیمیشن‌های شاد و کودکانه صورت گرفت.

جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 5 همدان

جشن نیمه شعبان در مرکز 5 همدان با همراهی 25 نفر از اعضا برگزار شد. در این جشن قصه میلاد امام زمان (عج)، مسابقه، شعر خوانی و مداحی نیز انجام شد. یکی از زیباترین کارهای جشن دادن پیکسل های متبرک به نام امام زمان (عج) به  بچه‌ها بود.

جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شماره 2 ملایر
با توجه به اعیاد شعبانیه مرکز دو ملایر نیز ۵شنبه برای تعدادی از اعضا ثابت و فعال مرکز جشن و مولودی خوانی برگزار کرد در این مراسم معرفی وقایع ، قصه گویی مذهبی ، معرفی کتاب بعد از نوزده و مولودی خوانی از برنامه های اجرا شده بود . در آخر مراسم در غرفه صلواتی اعصا پذیرایی شدند.

جشن نیمه شعبان در مراکز فرهنگی-هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شیرین سو

به  مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، اعضای مرکز شیرین سو با برنامه"درانتظار نوبهار" به استقبال این روز سراسر نور رفتند. در این برنامه اعضا کتاب شعر"تو بوی سیب می دهی" از انتشارات کانون پرورش فکری را در کنار هم رو خوانی کردند و در کنارهم روز شادی را سپری کردند.

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان

دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه پایه دوم مدرسه شهید هادی موسوی در برنامه نیمه شعبان کانون شرکت کردند و ر این برنامه، در قالب بحث و گفتگو، با القاب حضرت مهدی (عج)  و سپس با شخصیت ایشان آشنا شدند. همچنین نقاشی و قصه گویی انجام گرفت.

 مرکز فرهنگی- هنری شهرستان کبودراهنگ

به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) جشن نیمه شعبان با حضور اعضا و مادران آنها برگزار شد. در این برنامه از اعضای کتابخوان تقدیر شد. کارگاه کاردستی ساخت کارت پستال گل نرگس با اعضا و مادران برای تقدیم به امام عصر (عج) صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =