اعضای کانون هرمزگان در دومین جشنواره ملی کودکان ونوجوانان خوش درخشیدند

اعضای کانون هرمزگان رتبه های برگزیده اول، سوم و شایسته تقدیر را در دومین جشنواره ملی کودکان ونوجوانان ایران و چین را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،  این جشنواره با همکاری سفارت جمهوری خلق چین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
این جشنواره با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج دوستی‌ و همدلی، با موضوع «آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران» برگزار شد تا کودکان و نوجوانان ایرانی با زبان مشترک نقاشی، به بررسی آداب و رسوم کشور چین بپردازند و زیبایی‌های آن را به تصویر بکشند.
بر اساس این خبر، تعداد ۶۹۳ اثر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و شرکت‌کنندگان آزاد در ۴ گروه سنی از کل کشور ارسال شد.
داوری آثار جشنواره ۱۷ بهمن از سوی مسعود مجاوری‌آگاه، جمال‌الدین اکرمی و معصومه فاضلی‌مقدس انجام شد و در پایان در هر گروه سنی سه اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
در این جشنواره کوروش چراغی عضو مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس در گروه سنی نونگاه رتبه برگزیده اول، آیشین فرهادی عضو مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس رتبه برگزیده سوم و دنیا سادات تقی پور عضو مرکز فرهنگی هنری زیباشهر بندرعباس عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند. 
یادآوری می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان، در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =