اجرای برنامه ملی سفیران سبز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد

اعضای مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با شعار هدیه به زمین و با هدف فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی، ترویج ارزش های حفظ محیط زیستی اقدام به کاشت نهال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی؛ کانون در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت با شعار هدیه به زمین و در قالب کاشت 3 اصله نهال توسط هر عضو با همراهی والدین؛ با هدف فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی، ترویج ارزش های حفظ محیط زیستی به کودکان و نوجوانان، طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و آموزشی، جذب و پایدارسازی اعضا و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از طریق اجرای فعالیت ها به شکل گروهی، جذابیت بخشی به برخی از فعالیت های فرهنگی و علمی در مراکز، تقویت فرهنگ همکاری و تشریک مساعی در فعالیت های گروهی، افزایش مشارکت و تعامل با سایر سازمان ها برای همسو سازی فعالیت ها مشارکت کرد.

اجرای برنامه ملی سفیران سبز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد

چهارشنبه 16 اسفندماه، مرکز فرهنگی، هنری شماره چهار و فراگیر یزد در راستای اجرای طرح سفیران سبز با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و دبستان دخترانه سید کاظم حسینی اقدام به غرس 40 اصله نهال نارنج در پارک بزرگ آزادشهر کرد. سید ابوالفضل کشفی شهردار منطقه 4 یزد و سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سید احمد زرگرچی مدیر فضای سبز منطقه ۴ در این برنامه حضور داشتند.

 اجرای برنامه ملی سفیران سبز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد

بیانیه کاشت نهال سفیران سبز توسط یگانه میرزازاده عضو مرکز شماره 4یزد قرائت شد؛ همچنین فعالیت ادبی درباره این موضوع برگزار شد که منجر به خلق آثاری توسط اعضای این مرکز فرهنگی، هنری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =