کد خبر: 338005
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
بازدید 53
تندیس کربلا به دخترکوچولو رسید

گروه هنری «باران» با نمایش عروسکی «دخترکوچولو» برگزیده جشنواره تئاترکودکان حسینی در کربلا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران؛ گروه هنری «باران» با نمایش عروسکی «دخترکوچولو» به کارگردانی طیبه آنجدانی مربی هنری کانون استان، ، برگزیده جشنواره «تئاترکودکان حسینی کربلا» شد.

گروه هنری باران بنا به دعوت ستاد برگزاری جشنواره، به عنوان نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در این رخداد فرهنگی هنری با نمایش عروسکی «دختر کوچولو» شرکت کرد و موفق به دریافت تندیس جشنواره دربخش عروسک گردانی شد.

اعضای این گروه شامل : طیبه آنجدانی کارگردان و سرپرست گروه، عباس فرطوسی دستیار کارگردان مشاور و مترجم زبان عربی، صداپیشه و بازی دهنده، میثم میثاقی بازی دهنده، آرش فلاحیان عضو نوجوان مرکز شماره ۳۱ ساله بازی دهنده، باران فلاحیان عضو کودک مرکز شماره ۳۱ بازی دهنده نمایش دختر کوچولو است.

از نقاط قوت اثر که مورد توجه منتقدان و داوران جشنواره قرار گرفت حضور باران و آرش فلاحیان بازی دهندگان کودک و نوجوان عروسک بود.

شیوایی و روانی متن نمایشنامه این اثر با اشاره به شکران نعمتهای الهی، ایجاد فضای تخیل ذهنی برای کودکان در تغییر سایز عروسک و سفر در دنیای عروسکها، میزان سن‌های متقارن و تعویض صحنه‌ها و ترکیب سبک عروسک های میله‌ای و پرده سایه و ...نقاط قوتی بودکه در جلسه نقد و بررسی به دفعات توسط هیئت داوران و هیئت منتقدین به صورت جداگانه به آن اشاره شده بود و در نهایت با رقابت با دیگر آثار برگزیده توانست جایزه بهترین بازی‌دهنده عروسک را از آن تیم بازی‌دهندگان این اثر نماید.

همچنین این اثر با توجه به نقاط قوت اجرایی این نمایش در خلال مدت زمان برگزاری جشنواره کودکان حسینی به جشنواره نمایش های خیابانی دانشگاه آینده شهر بابِل حلّه نیز دعوت شد که حائز به دریافت تقدیر هیئت داوران گردید.

گفتنی است هشتمین دوره این جشنواره از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۸ اسفند ماه در کربلای معلی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =