مراکز جهرم، ایستگاه آخر بازدیدهای دوره ای مدیرکل فارس در سال جاری

مراکز جهرم، ایستگاه آخر بازدیدهای دوره ای مدیرکل فارس در سال جاری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در آخرین مورد از بازدید های دوره ای سال جاری، از مرکزهای یک و دو جهرم بازدید کرد.

این بازدید میدانی شامل بررسی طرح‌های توسعه تجهیزاتی و عمرانی، برگزاری جلسات با حضور همکاران و بحث درباره موضوعات مربوط به حوزه فرهنگی هنری و اداری مالی، مراکز الگو، طراحی و اجرای برنامه‌های تربیتی نوآورانه، فعالیت های مرکز سیار جهرم و بررسی مشکلات مرکز و همکاران بود.
وی در گفتگو با رحمانیان مدیر مراکز جهرم، تجربه ی بهره گیری از ظرفیت حلقه های میانی در جهرم را بسیار ارزنده دانست و گفت: مراکز جهرم امروز به نمونه های موفقی از اداره ی مشارکتی مراکز کانون با استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل ها ی غیردولتی تبدیل شده است که این الگو در سراسر کشور قابل تعمیم است. همچنین، در این بازدید، زمین پیشنهادی برای احداث مجتمع فرهنگی مذهبی کودک و نوجوان کانون و زمین کانون زبان ایران نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

خواجه نژادیان در پایان فرایند بازدید از مراکز بر طراحی راهکارهای جذب عضو و افزایش سرانه مطالعه اعضا تاکید کرد. در ادامه این سفر وی در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان جهرم ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک، بر لزوم مشارکت کانون و انجمن در اجرای طرح های کتابخوانی تاکید کرد.
مراکز جهرم، ایستگاه آخر بازدیدهای دوره ای مدیرکل در سال جاری
مراکز جهرم، ایستگاه آخر بازدیدهای دوره ای مدیرکل در سال جاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =