کد خبر: 338263
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
تجدید میثاق با شهدا در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳

کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ با حضور در گلزار شهدای بندرعباس با شهدا تجدید میثاق بستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در نخستین روز شروع کاری سال ۱۴۰۳ مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری استان با تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای بندرعباس حضور یافتند.
پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:با قدم نهادن در مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب و جهاد تبیین آغازی برای خدمت به کودکان و نوجوانان این سرزمین باشد.
پشتکوهی افزود: در این مکان شریف ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهیدان سرافراز نظام مقدس اسلامی و شهدای مدافع حرم عهد می بندیم که تمام توان و تلاش خود را برای خدمت کودکان و نوجوانان این سرزمین به کار گیریم و هرگز در مسیر حق و عدالت در راه خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان  از هیچ تلاشی فروگذار ننمائیم.
شایان ذکر است غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای دفاع مقدس بخصوص شهدای نوجوان استان و گمنام و قرائت فاتحه پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =