مدیرکل کانون فارس نماینده استاندار در امور مراکز آموزش زبان های خارجی شد

استاندار فارس در حکمی علی خواجه نژادیان مدیرکل کانون فارس را به عنوان نماینده خود، در امور مراکز آموزش زبان های خارجی استان منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با هدف نظارت بر تقویت هویت دینی و ملی زبان آموزان در همه ی آموزشگاه های زبان استان، استاندار فارس در حکمی علی خواجه نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس  را به عنوان نماینده خود در امور مراکز آموزش زبان های خارجی منصوب کرد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در هشتمین روز از آغاز سال ١۴٠٣ ضمن تأکید بر اهمیت ارزیابی و نظارت بر وضعیت مراکز آموزش زبان های خارجی به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه آموزشی فرهنگی استان، در حکمی خواجه نژادیان را به سمت "نماینده استاندار در امور مراکز آموزش زبان های خارجی" منصوب کرد.


در بخشی از این حکم خطاب به مدیرکل کانون فارس آمده است: شایسته است ضمن بررسی وضعیت این مراکز به ویژه در حوزه هایی همچون کیفیت آموزش، توجه به عفاف و حجاب کارکنان و زبان آموزان و تقویت هویت ملی و دینی آنها، پرهیز از اشاعه فرهنگ بیگانه و عدم تشویق و بسترسازی برای مهاجرت دائمی نخبگان، در موارد مقتضی پیشنهادها و تذکرهای لازم به این مراکز ارائه گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =