توسعه و گسترش خدمات کانون پرورش فکری با همکاری آموزش و پرورش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در ابتدای سال 1403 در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای توسعه و گسترش خدمات کانون پرورش فکری در مناطق فاقد مراکز فرهنگی هنری گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان روز سه شنبه 14 فروردین ماه با محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.
پشتکوهی ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری و همراهی آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها و گسترش خدمات فرهنگی هنری کانون همیشه همراه بوده و در سال های اخیر این هماهنگی ها، همدلی ها ، همفکری و همراهی ها بیشتر از پیش بوده است.
وی از راه اندازی کتابخانه سیار شهری استان هرمزگان در شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: این مرکز بزودی افتتاح خواهد شد که نیازمند حمایت های آموزش و پرورش در این شهرستان به جهت بهره مندی دانش آموزان از خدمات این کتابخانه سیار خواهد بود.
همچنین پشتکوهی با تاکید بر درخواست اهالی هشتبندی از توابع شهرستان میناب در راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر افزود:  با حمایت  وزیر محترم آموزش و پرورش در راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان  و مساعدت  های آموزش و پرورش استان، در تامین مکان مناسب ، نسبت به تجهیز امکانات و تامین نیرو اقدام و  مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر راه اندازی خواهد شد.
قویدل از فعالیت های کانون پرورش فکری در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان در سال گذشته قدردانی کرد و کانون را به عنوان یک دستگاه فرهنگی بسیار تاثیرگزار در استان نام برد.
وی با اشاره به برنامه های پرورشی بر تعامل و همکاری های دو جانبه در پیشبرد اهداف دو دستگاه تاکید کرد و نسبت به توسعه و گسترش فعالیت های کانون در مناطق فاقد مراکز فرهنگی هنری قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =