کد خبر: 338440
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
برپایی میزخدمت فرهنگی کانون پرورش فکری هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به مناسبت روز جهانی قدس میز خدمت فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان را در مصلی قدس بندرعباس برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی قدس در بندرعباس با حضور پرشور مردم انقلابی و متدین این شهر ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

در همین راستا میز خدمت فرهنگی کانون پرورش فکری با هدف گرامیداشت روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مصلی قدس بندرعباس برپا شد.

در این روز پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مربیان کانون هرمزگان در راستای رسالت‌های فرهنگی خود ضمن برنامه‌ریزی در فعالیت‌های هدفمند برای مخاطبان کودک و نوجوان، همراه با مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

پشتکوهی رنگ آمیزی تصاویر روز قدس و نوشتن دلنوشته به کودکان و نوجوانان فلسطینی را از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط مربیان کانون پرورش فکری در این میز خدمت فرهنگی عنوان کرد.

برپایی میزخدمت فرهنگی کانون پرورش فکری هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

وی خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون استان هرمزگان هم با فضاسازی مناسب و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی روزجهانی قدس را گرامی داشتند. گفتنی است، سایر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به اجرای فعالیت های فرهنگی به مناسبت این روز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =