اولین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با سه دستور جلسه برای اولین بار در سال ۱۴۰۳ تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، برگزاری مرحله استانی جشنواره نمایش عروسکی، کارگاه های تخصصی مراکز استان در سال جاری و برپایی ایستگاه فرهنگی و هنری در جشنواره ورزشی،تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه، عناوین دستورهای این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان، با اشاره به سه سیاست کانون در سال جاری پیرامون مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری  به توجه ویژه به طراحی مدل های نوین جذاب نوجوانان و پرورش استعدادهای ویژه در قالب های مختلف تاکید کرد.

ایشان با اعلام پیش بینی کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان، از شروع کارگاه های فصل بهار از بیست و پنجم فروردین ماه خبر داد.

زهرا آب‌سوران پیرامون دستور بعدی جلسه، هفته اول اردیبهشت ماه را زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره نمایش عروسکی عنوان کرد.

وی در ادامه به تشریح جزییات برگزاری جشنواره ورزشی،تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه و حضور کانون با برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در تاریخ بیست و چهارم فروردین ماه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =