کد خبر: 338459
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
بازدید 69
حضور مدیرکل کانون فارس در محفل  تشکل های مردمی حوزه تعلیم و تربیت

مدیرکل کانون فارس در محفل صمیمی حلقه های میانی و تشکل های مردمی حوزه تعلیم و تربیت حاضر و از نزدیک در جریان بخشی از فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، دومین محفل صمیمی فعالین مردمی حوزه تعلیم و تربیت فارس در مسجد اعظم شیراز برگزار شد.

در این محفل که جمعی از مدیران تشکل های مردمی حوزه کودک و نوجوان، مدارس تربیت محور، مؤسسه های مردم نهاد، پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان، کانون های فرهنگی تربیتی مساجد، تشکل های دانش آموزی و تشکل‌های فرهنگیان جوان حاضر بودند، شرکت کنندگان به معرفی خود و فعالیت‌های محوری مجموعه تحت مدیریتشان پرداختند.


گفتنی است محفل کنشگران مردمی حوزه تعلیم و تربیت، با هدف هم افزایی و تشریک مساعی و دانش افزایی این افراد و مجموعه ها در زمستان سال گذشته کار خود را در استان آغاز کرده و بصورت ماهانه به برپایی محافل دوره ای در مجموعه های فرهنگی خواهد پرداخت.

در این محفل که با حضور مدیرکل کانون فارس برگزار شد، زمینه های انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری میان کانون و حلقه های میانی در حوزه های کودک و نوجوان فراهم گردید.


لازم به ذکر است، مسجد اعظم شیراز که میزبان دومین جلسه ی این محفل بود، از مساجد خانواده محور در بلوار میرزای شیرازی در منطقه شمال غرب شیراز است که توانسته است با راه اندازی بخش کودک و نوجوان فعال و مجهز، زمینه های گرایش تعداد زیادی از خانواده های محله به مسجد را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =