کد خبر: 338498
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
آغاز ثبت نام کارگاه های تخصصی فصل بهار ۱۴۰۳کانون پرورش فکری هرمزگان

ثبت نام کارگاه های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری هرمزگان از ۱۸ فروردین ماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کودکان و نوجوانان هرمزگانی علاقمند به شرکت در کارگاه‌های تخصصی حضوری و آنلاین کانون هرمزگان، می‌توانند با مراجعه به سایت کانون و مراکز فرهنگی هنری در دوره‌های بهار ۱۴۰۳ از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه نام‌نویسی کنند.
 پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌های تخصصی در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.
وی افزود: کارگاه های تخصصی فصل بهار ۱۴۰۳، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.
پشتکوهی ادامه داد: در فصل بهار کارگاه تخصصی شامل رشته‌های نقاشی، طراحی، خط تحریری، سفالگری، سوزن دوزی، اوریگامی، کاردستی، هنرهای بومی و سنتی، شعر و قصه مقدماتی و پیشرفته و... طراحی شد.
وی، بازی و سرگرمی، حافظ‌خوانی، محیط زیست، نجوم مقدماتی و پیشرفته، فن بیان و زبان بدن، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرایی، مهارت خودباوری، مهارت امید، شادی و نشاط، هوش هیجانی و جرات‌مندی را بخش دیگری از این کارگاه‌ها عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان با بیان اینکه این کارگاه ها توسط مدرسان با تجربه و متخصص برگزار می گردد، تصریح کرد: این کارگاه های تخصصی با توجه به ظرفیت و قابلیت های هر مرکز فرهنگی هنری در سطح استان برنامه ریزی و پیش بینی شده است.
 
گفتنی است، والدین می توانند برای ثبت نام کارگاه‌های حضوری به مراکز فرهنگی هنری و برای کارگاه‌های آنلاین به سایتhormozgan.kpf. irمراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =