کد خبر: 338509
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
بازدید 75
امضا پیمان نامه کودک و نوجوان به مناسبت روز جهانی قدس

در روز قدس، صد ها نفر از کودکان و نوجوانان سراسر استان پیمان نامه ای را با اثر انگشت خود تایید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،  در روز قدس، صد ها نفر از کودکان و نوجوانان سراسر استان پیمان نامه ای را با اثر انگشت خود تایید کردند.

در این پیمان نامه که با هدف تجدید پیمان با اهداف و آرمان‌های قدس شریف و نیز بیان همدردی با کودکان غزه تنظیم شده بود؛ کودکان و نوجوانان استان فارس، به عنوان نماینده جامعه کودک ونوجوانان کشور، با کودکان و نوجوانان در مناطق غزه همدردی کرده و آمادگی خود را برای حمایت از آنان اعلام کردند.

امضای این پیمان نامه در مراکز مختلف استان فارس در مسیر راهپیمایی روز قدس، نه تنها نشان از پشتیبانی و همبستگی قوی کودکان و نوجوانان این استان با همسالان خود در غزه است؛ بلکه تلاشی است برای تقویت ارتباطات فرهنگی و عمومی میان دو جامعه و ارسال پیام همدردی و همبستگی به مردم غزه در مواجهه با دشواری‌ها و محدودیت‌هایی که در آن‌ها به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش در متن این پیمان نامه آمده است :

سالهاست کودکان فلسطینی تحت فشار شدیدترین حملات رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند. ما کودکان و نوجوانان ایرانی، همراه با تمام آزاداندیشان جهان، بر این باوریم که همان گونه که امام راحل فرمودند : رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار حذف شود. ما می دانیم که کودکان فلسطینی صلح و آرامش را دوست دارند و ویران شدن خانه هایشان را دوست ندارند.

کودکان فلسطینی شهر های زیبا و امن می خواهند. آن ها دوست دارند در کنار خانواده و دوستانشان آرامش داشته باشند.

دوست دارند در مدرسه درس بخوانند و در پارک ها بازی کنند. آنها دوست دارند...ما کودکان و نوجوانان ایرانی آرزو می کنیم صلح و آرامش به سرزمین فلسطین برگرددو دوباره پروانه های شادی در آسمان زیبای غزه به پرواز درآیند تا نور امید در دل صبح کودکی خاموش نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =