کد خبر: 338545
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
بازدید 46
اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان/1

ویژه برنامه دینی " بهشتیان کوچک" که یک اعتکاف کوچک کودکانه است در ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی- هنری استان همدان با حضور اعضا و مربیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ویژه برنامه دینی " بهشتیان کوچک" که یک اعتکاف کوچک کودکانه است در ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی- هنری استان همدان با حضور اعضا و مربیان برگزار شد.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

مرکز فرهنگی- هنری فیروزان

برنامه بهشتیان کوچک با حضور 36 از اعضای دختر در مرکز فیروزان برگزار شد. در این برنامه در خصوص عظمت ماه رمضان و برتری آن نسبت به سایر ماه‌ها، روزه‌داری و تأثیرات آن بر جسم و روح، نزول قران و شب‌های قدر برای اعضا مطالبی ارائه شد. 

سپس اعضا به تلاوت قرآن پرداخته و مسابقه دانستنی‌های قرآنی اجرا شد و در ادامه سرود روزه اولی‌ها اجرا شد و با دادن افطاری برنامه خاتمه یافت.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

مرکز فرهنگی- هنری سرکان

مرکز سرکان در بیست هفتمین روز از ماه مبارک رمضان  میزبان 100 نفر از کودکان و نوجوانان بود که برنامه‌های فرهنگی برای آنها اجرا شد و سپس نماز جماعت خوانده شد و روزه‌داران افطار کردند.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

همچنین با همکاری مدارس معرفت و پدر محفل انس با قرآن با حضور 55 نفر شرکت کننده برگزار شد که در این برنامه اعضای خوب که حافظ و قاری قرآن بودند، قرآن را قرائت کرده و در پایان به اعضایی که سوره یاسین را حفظ کرده بودند جایزه داده شد.

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

برنامه بهشتیان کوچک همراه با محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در کانون پرورش فکری مرکز اسدآباد برگزار شد و در این برنامه 30 عضو نوجوان پسر حضور داشتند و در این برنامه قاری قرآن آقای زائری با قرائت آیاتی از قرآن نکاتی درباره اهمیت فراگیری قرآن و این سرمایه الهی و آداب روزه و روزه‌داری با اعضا صحبت کرد.

در پایان دعای برای سلامتی امام زمان و ظهور آقا خوانده شد و سپس با دادن افطاری از اعضا پذیرایی به عمل آمد.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان رزن

برنامه بهشتیان کوچک همراه با محفل انسی با قرآن برای 35 نفر از اعضای مرکز رزن برگزار شد که در این برنامه درباره ماه مبارک رمضان، فلسفه روزه برای اعضا صحبت شد و و سپس اعضا به روخوانی سوره‌های جزء سی قرآن پرداختند و در پایان در ضیافت افطاری مرکز شرکت کردند.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر جوکار

برنامه بهشتیان کوچک مرکز جوکار با حضور اعضا برگزار شد و درباره ماه مبارک رمضان برای آنها صحبت شد و در پایان در برنامه افطاری شرکت کردند.

اجرای برنامه "بهشتیان کوچک" در مراکز فرهنگی-هنری استان همدان

مرکز فرهنگی- هنری دمق

در این برنامه اعضا به قرائت قرآن و دعای فرج پرداخته و در آخر به آنها افطاری ساده داده شد.

مرکز فرهنگی- هنری شماره 4 همدان

برنامه بهشتیان کوچک با حضور 60 نفر از اعضای دختر در مسجد محله در طرح کانون مدرسه برگزار شد. در این برنامه ترتیل جز 29  قرآن کریم توسط اعضا صورت گرفت. سپس قصه‌گویی در خصوص ماه رمضان و برگزاری مسابقه قرآنی انجام شد و در پایان از دختران در ضیافت افطار شرکت کردند.

مرکز فرهنگی- هنری شماره 5 همدان

مراسم بهشتیان کوچک با حضور 28 نفر از اعضا انجام شد در این برنامه مربی به قصه‌گویی، شعرخوانی و شان نزول سوره حمد و خواندن دعای روز پرداخت. در پایان هم جمع‌خوانی قرآن انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =