کد خبر: 338569
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
بازدید 374
  اولین جلسه مسئولان مراکز درسال ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل استان تهران

اولین جلسه مسئولان مراکز با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل استان تهران در اداره کل کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ اولین جلسه مسئولان مراکز با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل، معاونان، کارشناسان و مسئولین مراکز این استان با رویکرد تبیین سیاست ها و راهبردهای مدیر کل استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، عموزاده، ضمن خرسندی ازحضور در بین جمعی از کارکنان این استان، گفت : «به تبرک ایام مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید سعید فطر، امیدوارم سکنات و عملکرد فردی، اجتماعی و خانوادگی همه ما مورد رضایت حق قرار بگیرد».

وی ادامه داد : «از اینکه بنده را پذیرا بودید به خودم می بالم و افتخار می کنم. امیدوارم به لطف خداوند روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم.»

سپس عموزاده، با توجه به آیه ۳۵ سوره بقره، داستان خلقت را تشریح کرد.
مدیرکل استان پس ازتشریح داستان خلقت آدم و انتخاب او به عنوان اشرف مخلوفات و همچنین نافرمانی شیطان با سجده نکردن به اشرف مخلوقات و سپس گناه آدم و رانده شدنش از درگاه خداوند و تلاش برای رسیدن به جایگاه اولیه، به اهمیت جایگاه کودک و نوجوان اشاره کرده و راه های پرورش آنان را برشمرد.

عمو زاده در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: «وظیفه ما این است که دست کودک یا نوجوان را بگیریم و او را یک گام به بالا ببریم. اگر یک گام به بالا هدایت کردیم موفق هستیم ولی اگر کودک را در همان نقطه ای که هست نگه داریم هیچ موفقیتی برای مان محسوب نمی شود.»

وی همچنین یادآوری کرد: «اگر می گوییم شعر، داستان، قصه و رمان، فیلم و پویانمایی و غیره در حقیقت باید به واسطه این فعالیت ها، مفاهیم اخلاقی و صحیح را به کودکان برسانیم و گرنه به طور صرف فقط یک کار تخصصی بی محتوا انجام داده ایم».

عموزاده در ادامه خاطرنشان کرد: «اصل سیاست ها و راهبردهای کانون باید ما را از افق به عمود راهنمایی کند.»

  اولین جلسه مسئولین مراکز درسال ۱۴۰۳ با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل استان تهران

در بخش بعدی پروانه سلیانی، زهرا عظیمی نژادیان، فروغ ورنیک، لیلا مکانی و فاطمه روحی رحیم به نمایندگی از سایرین به بیان چالش ها و مسائل کاری از جمله درخواست برگزاری مجدد کارگاه های عادی، موضوع انتقال نیروها به آموزش و پرورش، به کارگیری مربیان شهریه ای، شیفت های کاری، کمبود نیروی انسانی و مشکلات سامانه جدیدکتابداری پرداختند.

در ادامه ویدا ملکی معاون فرهنگی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولین مراکز در اولین ماه فصل بهار در پاسخ به چالش ها و سوالات مطرح شده گفت: «من و تک تک همکاران ستاد کنار شما هستیم و با مسائل موجود در مراکز آشناییم و  با تعامل خوبی که بین بخش های معاونت فرهنگی و معاونت اداری مالی در استان وجود دارد برای رفع مسائل و مشکلات مراکز تلاش می کنیم.»

ملکی در ادامه یادآوری کرد: »برای رفع چالش های موجود  باید دست به نوآوری بزنیم باید بتوانیم تغییرات خوبی ایجاد کنیم ما به یک دگرگونی احتیاج داریم و به اینکه کمی از پیله خود جدا و پروانه شویم هرچند که گاهی لازم است به گذشته کانون هم نگاهی دوباره داشته باشیم چون کانون تنها سازمانی است که می تواند به پیشینه خود توجه کرده و یک سری از اتفاقات خوب را دوباره احیا نماید».

سپس سید علی حسینی معاون مالی و اداری، از مراکزی که سال گذشته در جهت پایدارسازی اعضا و افزایش کارگاه ها کوشا بودند، قدردانی کرد و در مورد کمبود نیرو در مراکز، شیفت های کاری، مرخصی ها و همچنین موضوع بازنشستگی برخی از نیروها توضیحات کاملی ارائه داد.

حسینی همچنین به موارد مطرح شده توسط مسئولین مراکز شهرستانهای استان که از طریق وبینار و مجازی در جلسه حضور پیدا کردند، پاسخ داد.

در ادامه لیلا شعبانی کارشناس مسئول فرهنگی استان، ضمن بیان عناوین راهبردها و سیاست های مدیر عامل کانون از مسئولین خواست تا در برنامه ریزی ها این موارد را مدنظر قرار دهند.

در پایان جلسه مدیرکل استان پس از جمع بندی صحبت های مطرح شده، خاطرنشان کرد: «بنده به مشکلات واقف هستم و تلاش می کنم به یاری خداوند مسائل و موارد مطرح شده را مرتفع نمایم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =