کانون پرورش فکری گلستان پیشرو در ثبت اخبار پلتفرم جدید خبرگزاری فارس

مدیر کل کانون گلستان به منظور افزایش سطح همکاری‌ها، با مدیر خبرگزاری فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه کودک و نوجوان، گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جهاد تبیین داشته و با وجود هجمه‌های مختلف رسانه‌های دشمنان برعلیه کشور، می‌توانند حمایت و کمک های بسیاری در مقابله با آنها داشته باشند.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های پیش‌رو در سال جدید، افزایش ضریب رسانه‌ای اخبار کانون و گزارش فعالیت‌ها را از مهمترین ارکان برنامه‌های سال جدید توصیف کرد.

او در پایان به صحبت‌های مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: کانون بدنبال آموزش و تربیت خبرنگاران نوجوان در سراسر استان است که بتوانیم آخرین تحولات حوزه کودک و نوجوان را رصد کرده و در معرض بازدید عموم قرار دهیم.

در این جلسه سیداحسان مسلمی، مسوول روابط عمومی کانون گلستان نیز به ارائه نقطه نظرات خود در حوزه رسانه و همچنین نحوه همکاری و پوشش اخبار حوزه کودک و نوجوان پرداخت.

مدیر خبرگزاری فارس گلستان نیز ضمن تشکر از حضور و توجه مدیرکل کانون به حوزه رسانه، از آمادگی کامل این مجموعه جهت همکاری با کانون خبر داد.

عبدالحسین شکری‌نیا با تشریح پلتفرم جدید خبرگزاری فارس باعنوان« فارس تعاملی»، گفت: فارس تعاملی قرار است ویژگی‌های از دست رفته رسانه‌های سنتی در دنیای شبکه‌های اجتماعی را احیا کند.

وی بیان داشت: در فارس تعاملی، مخاطبان در یک بستر خبررسانی به تولیدکنندگان خبر تبدیل می‌شوند و اخبار آنان توسط تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود تا اخبار در سریع‌ترین زمان و با کمترین خطا به اطلاع مردم برسد.

شکری‌نیا همچنین از کانون پرورش فکری گلستان به‌عنوان یکی از ادارات پیشرو در حضور، صبت اخبار و وقایع و اطلاع‎‌‍رسانی در پلتفرم جدید خبرگزاری فارس یاد کرد و آن را اقدامی مهم در راستای نشر اخبار فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان دانست.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری گلستان در روزهای ابتدایی راه‌اندازی پلتفرم جدید خبرگزاری فارس با ایجاد صفحه ویژه این استان به آدرس: https://farsnews.ir/kanoonparvaresh_golestan   به درج اخبار فعالیت‌های خود می‌پردازد.

کانون پرورش فکری گلستان پیشرو در ثبت اخبار پلتفرم جدید خبرگزاری فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =