محوطه ورودی و فضای سبز مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بهسازی می شود

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان و شهرداران منطقه 3 و 4 بندرعباس از فضای بیرونی و داخلی مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان با همراهی شهردار منطقه سه و چهار بندرعباس با موضوع بهسازی محوطه ورودی و فضای سبز از مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بندرعباس بازدید کرد.

محوطه ورودی و فضای سبز مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بهسازی می شود

پشتکوهی ضمن معرفی خدمات اثربخش کانون به فعالیت های کارآفرینی اشاره کرد و گفت: کانون انسان های خلاق ، کار آفرین و مسئول تربیت می کند و خدمات آن به صورت عمقی و اثر گذار انجام می شود.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری علاوه بر برگزاری فعالیت اعضا ، خانواده را هم درسبد خود قرار داده تا اثربخشی بیشتری داشته باشد و برنامه های ویژه والدین نظیر نشست هایی با موضوع والدگری و عصر دیجیتال و ارتباط موثر با کودک و نوجوان و....برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به حضور و کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله این مراکز نیاز به بهسازی و فضاسازی مناسب دارد تا فضای بصری شایسته کودکان و نوجوانان داشته باشد.

پشتکوهی ضمن اعلام همکاری با شهرداری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: به جهت فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهر، کانون پرورش فکری می تواند نشست های آموزشی برای پیشگیری و کنترل این آسیب ها با حضور والدین و اعضا برگزار کند.

مدیرکل کانون هرمزگان با اشاره به پیشینه همکاری های شهرداری منطقه با مراکز کانون پرورش فکری در مرکز کوی پلیس و پارک لاله از اثر بخشی فعالیت های کانون در سال گذشته در فرهنگ سازی شهری به عنوان ابزاری موثر در پیشگری از آسیب ها در سطح شهر نام برد.

محوطه ورودی و فضای سبز مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بهسازی می شود

در ادامه شهرداران منطقه سه و چهار بندرعباس در حاشیه این دیدار افزودند: فعالیت های مراکز کانون بسیار قابل تقدیر است. به ویژه مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله که با کودکان و نوجوانان منطقه محروم سرو کار دارد و از آنجایی که فعالیت های کانون گوناگون و گسترده است، نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

شهرداران منطقه از مراکز کانون یار مفید شهرداری در منطقه نام بردند و تصریح کردند: ما با کمک رابطمان در مراکز کانون پیگیری بهبود بخشی فضای درون و بیرون مراکز خواهیم بود.

گفتنی است، در این بازدید ها حمزه عمرانی شهردار منطقه چهار بندرعباس در ایجاد فضای سبز مناسب برای مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس و امید آرمات شهردار منطقه سه بندرعباس در رنگ آمیزی محوطه بیرونی و بهسازی فضای درونی مرکز فرهنگی هنری پارک لاله قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =