کد خبر: 338758
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
«کانون مدرسه» طرح محبوب دانش‌آموزان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: طرح کانون مدرسه فرصتی برای تحقق اهداف تربیتی و پرورش نسلی سالم، متفکر و نو اندیش فراهم آورده است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی‌هنری استان ادامه دارد.

این طرح، که با هدف نقش‌آفرینی موثر کانون در ارتقای سطح برنامه‌های پرورشی مدارس و توانمندسازی دانش‌آموزان مبتنی بر ظرفیت‌های کانون حول محورهای ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی در حال اجراست، طرحی محبوب در میان دانش‌آموزان است و مخاطبان با دقت و رغبت، در این برنامه حضور دارند.

مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: این طرح به دنبال ایجاد فضایی پویا و خلاق در مدارس است تا دانش‌آموزان در کنار کسب علم و دانش، مهارت‌های زندگی و ارزش‌های والای انسانی را نیز در خود پرورش دهند.

محمدرضا سالاری ادامه داد: طرح کانون مدرسه فرصتی برای تحقق اهداف تربیتی و پرورش نسلی سالم، متفکر و نو اندیش فراهم آورده است. کانون مدرسه با ایجاد فضایی امیدوار کننده و سرشار از انگیزه، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس به سوی اهداف خود گام بردارند و در برابر مشکلات و چالش‌های زندگی مقاوم باشند.

وی در پایان افزود: تلفیق یادگیری با هنر و خلاقیت، سفر یادگیری را جذاب‌تر و مفاهیم آن را عملی و ماندگار می‌کند، فعالیت‌های فرهنگی، که امروز برای کودکان انجام می‌شود، بذرهایی هستند که در آینده شکوفا خواهد شد و طراوت اندیشه‌ها را در پی خواهد داشت.

گفتنی است فراهم آوردن زمینه‌های تربیت تمام ساحتی کودکان و نوجوانان با تقویت برنامه‌های پرورشی، پوشش حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون، فراهم آوردن زمینه‌های جذب اعضای جدید در مراکز کانون، فعال‌سازی اعضای منتخب کانون در مدارس جهت گسترش و امتداد فعالیت‌ها در بخش پرورشی مدارس از جمله مواردی است که در بیان اهداف فرعی اجرای این طرح به آن اشاره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =