محوطه کانون جهت استفاده اعضا بهسازی  می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران مدیرکل کانون استان در تاریخ ۲۷ فروردین در دیدار با فرماندار شهرستان سردشت ضمن قدردانی از حمایت های باباخان اسکندری، به بیان اقدامات کانون سردشت در سال گذشته پرداخت. 

آب سوران با اشاره به ایجاد زیرساخت ها و بسترسازی لازم به منظور ارتباط و تعامل حداکثری با کودکان و نوجوانان و تاکید بر هویت بصری و شاداب سازی مراکز کانون، خواستار همکاری بیش از پیش شهرداری آن شهرستان در راستای بهسازی محوطه کانون شد. 

وی در ادامه توجه ویژه به ارزش های دینی، آرمان های انقلابی و هویت ایرانی اسلامی در فعالیت ها برای کودکان و نوجوانان را از سیاست های اصلی کانون برشمرد و به موفقیت اخیر کسب شده یکی از اعضای مرکز سردشت در فراخوان استانی «کبوتر کوچه ما» با محوریت معرفی زندگی نامه شهدا اشاره کرد.

فرماندار شهرستان سردشت نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد مربیان آن مرکز در خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیت های متنوع و حضور در جشنواره های شهرستانی از همکاری آن فرمانداری در راستای بهسازی محوطه و توسعه پروژه های  عمرانی کانون خبر داد. 

یادآوری می شود؛ در این دیدار کارشناس فرهنگی استان و مربی مسئول مرکز سردشت مدیرکل را همراهی کردند.
محوطه کانون جهت استفاده اعضا بهسازی  می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =