دیدار مسئولان کانون کشور با فرماندار ثلاث‌باباجانی

در راستای ساماندهی به وضعیت پروژه‌ی مرکز ثلاث‌باباجانی از زلزله‌ی سال ۱۳۹۶، دیدار مسئولان کانون کشور ( امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور کانون کشور) با فرماندار ثلاث‌باباجانی انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بررسی پروژه‌ی مرکز سرپل‌ذهاب از زلزله‌ی سال ۱۳۹۶ دیدار مسئولین کانون کشور (امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور کانون کشور) به همراه محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و مسئولان ستاد استان کرمانشاه با فرماندار ثلاث‌باباجانی انجام گرفت.
امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون‌ کشور در دیدار با فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: کانون آمادگی این را دارد که کتابخانه‌های ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب را تا سوم خرداد ماه سال جاری کاملا" تجهیز نماید، اهمیت کانون در شهرستان ثلاث‌باباجانی به‌خاطر عدم وجود هیچ سازمان و ارگان فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است.

دیدار مسئولان کانون کشور با فرماندار ثلاث‌باباجانی
وی افزود: تیم معاونت کشور در سفرهای استانی بیست و یکمین سفر را به استان کرمانشاه اختصاص داد و خدا را شکر کارهای متعدد و با کیفیت کانون استان کرمانشاه که در کشور بی‌نظیر است خستگی ما را از تن به در کرد.
در ادامه کمالوندی از حمایت‌های فرماندار ثلاث‌باباجانی از کانون این شهرستان قدردانی نمود و فرماندار ثلاث‌باباجانی نیز تصریح کرد که حتما" در برنامه‌ریزی‌ها و اعتبارات شهرستان، کانون را به طور ویژه خواهند دید؛ همچنین فرماندار، بازدید از برنامه‌های کانون در این شهرستان را بسیار لذت‌بخش شمرد و دلیل آن را کارهای اثرگذار و اصولی دانست که صورت می‌گیرد.
فرماندار ثلاث‌باباجانی به ماندگاری آسیب‌ها و تبعات زلزله اشاره داشت و از اینکه کانون نقش ارزشمندی را در حل این معضلات ایفا می‌کند ابراز خرسندی نمود و نسبت به تلاش‌ها، فعالیت‌ها و طرح‌های محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، که در مباحث فرهنگی بسیار عمیق و دغدغه‌مند تلاش می‌کند بسیار تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =