یک شنبه قرآنی با قصه گلدان خالی در مرکز سامن برگزار شد

مرکز فرهنگی - هنری سامن در روز یکشنبه‌ی طرح هما که به نام روز تدبر قرآنی است با حضور 42 نفر از دانش آموزان دختر مدرسه عصمت سامن برنامه پندهای قرآنی را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی - هنری سامن در روز یکشنبه‌ی طرح هما که به نام روز تدبر قرآنی است با  حضور 42 نفر از دانش آموزان دختر مدرسه عصمت سامن برنامه پندهای قرآنی را اجرا کرد.

در این یکشنبه قرآنی، پندهای نورانی برای بچه‌ها گفته شد که ابتدا  قصه گلدان خالی و بررسی اینکه چرا پینگ امپراطور شد برای بچه ها صحبت شد بعد در خصوص راستگویی توضیحاتی داده شد.

یک شنبه قرآنی با قصه گلدان خالی در مرکز سامن برگزار شد

مربی فرهنگی برای دانش آموزان آیه 119 سوره مائده را قرایت کرد « قَالَ‌ اللَّهُ‌ هٰذَا یَوْمُ‌ یَنْفَعُ‌ الصَّادِقِینَ‌ صِدْقُهُمْ‌ لَهُمْ‌ جَنَّاتٌ‌ تَجْرِی‌ مِنْ‌ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ‌ فِیهَا أَبَداً رَضِیَ‌ اللَّهُ‌ عَنْهُمْ‌ وَ رَضُوا عَنْهُ‌ ذٰلِکَ‌ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ‌» که خداوند می‌فرماید: «امروز، روزی است که راستی راستگویان، به آنها سود می‌بخشد؛ برای آنها باغ‍‌هایی از بهشت است که نهرها از زیر (درختان) آن می‌گذرد و تا ابد، جاودانه در آن می‌مانند؛ هم خداوند از آنها خشنود است، و هم آنها از خدا خشنودند؛ این، رستگاری بزرگ است!».

در ادامه مربی برای دانش آموزان در مورد آیه‌های قرآن که راهگشای ماهستند و درس زندگی به ما می‌دهند مطالبی را بیان کرد.

یک شنبه قرآنی با قصه گلدان خالی در مرکز سامن برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =