نشست هم اندیشی کانون استان با خبرگزاری پانا

در این نشست پیرامون برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری گفتگو شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نشست هم اندیشی کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری و روزنامه‌نگاری  ویژه اعضای نوجوان مراکز استان با مدیر خبرگزاری پانا برگزار شد .  
این نشست که به منظور برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری  ویژه نوجوانان و در راستای سیاست‌های کلی کانون کشور، نوجوان محوری و توجه به قشر نوجوان صورت گرفت روح الله واحد مدیر کانون استان در خصوص ظرفیت‌های خوب نوجوانان پیرامون خبرنگاری توضیحاتی ارائه داد و اشاره کرد که باید در تمامی مراکز کانون یک یا چند عضو  خبرنگار فعال بوده و به انعکاس خبرها به صورت مداوم اقدام نمایند.

واحد گفت: اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دارای پتانسیل بالایی در امور خبرنویسی و خبرنگاری هستند، وی افزد در بخش هنری و مخصوصا عکاسی، اعضای نوجوان ما میتوانند عکاس‌خبرنگاران بسیار خوبی باشند و در بخش ادبی، اعضای گروه‌های ادبی می‌توانند نویسنده‌های بسیار خوبی در خبر نویسی باشند.

نشست هم اندیشی کانون استان با خبرگزاری پانا


مجید عالیپور مدیر خبرگزاری پانا نیز این نشست را اولین نشست تخصصی ارتباط بین دستگاهی پیرامون برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری ویژه نوجوانان اعلام نمود و در خصوص درخواست همکاری کانون با این خبرگزاری ابراز خرسندی نمود و از آمادگی کامل این خبرگزاری در برگزاری دوره‌های تخصصی خبرنگاری خبر داد.  
در پایان مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین اداره کل کانون استان و خبرگزاری پانا در برگزاری کارگاه تخصصی خبرنگاری ویژه نوجوانان منعقد گردد و مقدمات  این دوره از نیمه اردیبهشت‌ماه در قالب فراخوانی در سطح استان پیگیری و به صورت مستمر از ابتدای فصل تابستان برای علاقمندان برگزار گردد. 
فراخوان دوره مقدماتی خبرنگاری و روزنامه نگاری  به زودی در همین سایت خبری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =