اعلام زمابندی اجرای نمایش‌های جشنواره هنرهای نمایشی کانون  استان چهارمحال و بختیاری

ساعت اجرای 10 نمایش عروسکی و صحنه‌ای مرحله استانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، زمان اجرای مرحله استانی نمایش‌های نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در دو بخش کانونی و آزاد مشخص شد.
براین اساس؛ نمایش سرزمین آفتاب به کارگردانی زهرا بیاتی و بازی 9 نفر به مدت 35 دقیقه از ساعت 9 صبح در بخش آزاد از بروجن به شیوه صحنه‌ای اجرا می‌شود که مخاطبان آن گروه سنی نونهالان و نونگاهان خواهند بود.
نمایش آواز گلها به کارگردانی زهره جلالی و حضور هشت نفر از اعضای دختر کانون در مدت زمان 20 دقیقه از ساعت 9:50 دقیقه در بخش کانونی بروجن برگزار می‌شود که مخاطبان این نمایش صحنه‌ای کودکان هستند.
این الاغه خر نبود، نمایش دیگری است که به کارگردانی وحید سعیدی و بازی هشت نفر پسر  در بخش آزاد بروجن به مدت 20 دقیقه از ساعت 10:35 برای گروه سنی کودکان به صورت صحنه‌ای اجرا خواهد شد.
نمایش نحو یا محو به کارگردانی محمدرضا صادقی‌فر و بازی هفت نفر پسر در بخش آزاد بروجن به مدت 20 دقیقه از ساعت 11:10 به صورت صحنه‌ای در معرض تماشای نونگاهان قرار داده خواهد ‌شد.
 آوازی برای وطن، عنوان نمایش عروسکی دیگری است که قرار است در مرحله استانی دوازدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون اجرا شود، کارگردان آن ملوک افشاری است و 6 نفر از اعضای دختر در بخش کانونی جونقان به مدت 30 دقیقه از ساعت 14 این نمایش را برای نونگاهان اجرا می‌کنند.
خان بی‌خان به کارگردانی فهیمه خسروی و اجرای 10 نفر دختر در بخش آزاد فارسان به مدت 20 دقیقه از ساعت 14:40 به صورت صحنه‌ای برای نونگاهان نمایش داده می‌شود. 
عنوان نمایش عروسکی بعدی کچل کفترباز است که کارگردانی آن را صغری عالیپور به عهده داشته و 10 نفر از اعضای دختر کانون به مدت 35 دقیقه از ساعت 15:40 آن را در بخش کانونی سورشجان به روی صحنه می‌برند.
نمایش هنگامه به کارگردانی هاجر بناییان و بازی هشت عضو دختر به مدت 25 دقیقه برای نونهالان و نونگاهان از ساعت 16:45 در بخش کانونی بروجن به صورت صحنه‌ای اجرا خواهد شد.
آهای مواظب باشید، نام نمایشی است که به کارگردانی سپیده ابراهیمی و بازی 6 عضو دختر به مدت 40 دقیقه از ساعت 17:20 برای تماشای نونهالان و کودکان در بخش کانونی مجتمع به روی صحنه می‌رود.
بره‌های بازیگوش، را هم اعظم علیخانی کارگردانی کرده و 5 نفر از دختران بخش آزاد شهرکرد به مدت 30 دقیقه از ساعت 18:10 به صورت صحنه‌ای اجرا خواهند کرد.

حضور عموم در این جشنواره آزاد است و علاقمندان می توانند  با گرفتن عکس از نمایش‌های در حال اجرای جشنواره وثبت عکس‌های خود در سامانه‌ی جشنواره‌ها و رویدادهای کانون www.kanoonfest.ir در بخش جانبی و رقابتی ((عکاسی نمایش )) شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =