تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مراکز سه‌گانه اسلام‌آباد غرب

در راستای سیاست نوجوان‌محوری در استان کرمانشاه، تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مراکز سه‌گانه اسلام‌آباد غرب، انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای سیاست نوجوان‌محوری در استان، تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مراکز سه‌گانه اسلام‌آباد غرب، انجام گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: نوجوان‌محوری در کانون امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت، انتظار ما از نوجوانان این نیست که فقط در مقام استفاده قرار بگیرد، زیرا نوجوان باید در مقام افاده هم باشد؛ لذا کنشگری نوجوانان مساله‌ی مهمی است که ما همواره در استان به آن توجه ویژه‌ای داریم.
وی افزود: با توجه به اهمیت حضور نوجوانان در کانون استان  ما اعتقاد داریم که باید کار را هم برای نوجوان و هم با نوجوان انجام داد، کار با نوجوان توسط نوجوانانی انجام می‌گیرد که ظرفیت‌های بالایی را دارا هستند و می‌توانند با مهارت‌های ویژه‌ی خود به همراه هم‌افزایی و هماهنگی، راهبر نیز باشند.
زنجانی تصریح کرد: کارگروه مشورتی فرصت مناسبی برای کار با نوجوان می‌باشد که نوجوانان مسئولیت بپذیرند و در تصمیم‌گیری‌ها نظر خود را ارائه دهند و بتوانند در کارها مشارکت نموده و نقش خود را ایفا نمایند و این کارگروه ان‌شاءالله در تمامی مراکز استان تشکیل خواهد شد.
در ادامه، توسط مدیر کل کانون استان مقوله‌ی نوجوان‌محوری تشریح شد و با نوجوانان حاضر بحث و گفتگو انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =