اکران فیلم «اقیانوس پشت پنجره» در مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان

مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان به مناسبت هفته ملی خلیج فارس فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره را اکران می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت در تاریخ ایران روز مهمی است. روزی که یادآور ازخودگذشتگی های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه‌ بر سواحل جنوبی کشور در پی رشادت‌های سپاه ایران به رهبری سردار فارس(امام قلی‌خان) می باشد.
وی افزود: حفظ مرزها و تمامیت ارضی کشور از طریق هویت‌بخشی به افراد و ایجاد وابستگی به جامعه ملی، احساس تعهد و تعلق به جامعه و کشور امکان‌پذیر است.
پشتکوهی ضمن بیان اینکه پرورش هویت ملی یکی از اهداف اساسی جوامع برای حفظ ثبات، رشد و بالندگی است تصریح کرد: عوامل مختلفی بر شکل‌گیری و تعمیق پرورش هویت ملی تأثیرگذارند.از بنیادی‌ترین کارکردهای مراکز کانون پرورش فکری جامعه‌پذیر نمودن کودکان ونوجوانان و پرورش دادن انسان‌های علاقه‌مند به میهن، و پایبند و متعهد به ارزش‌های ملی و دینی است.
در همین راستا مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ضمن گرامیداشت این روز و تعمیق مفاهیم ملی – ایرانی و پرورش هویت ملی و بومی در کودکان و نوجوانان و دل نباختن به فرهنگ‌ها و ملت‌های بیگانه در راه استقلال، رشد و ترقی کشور اقدام به «اکران فیلم اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات کانون در مراکز فرهنگی هنری می نماید.
مدیرکل کانون هرمزگان ضمن بیان این خبر عنوان کرد: در هفته ملی خلیج فارس سه شنبه 11 اردیبهشت ماه این فیلم سینمایی در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =