فریبا فتح اللهی: کارگردانی چالش سخت و جذابی برای من بود / کانون خانه من است

فریبا فتح اللهی ۱۶ ساله، عضو کانون مهاباد و کارگردان سطح جشنواره نوزدهم را بالا دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، فریبا فتح اللهی کم سن ترین کارگردان جشنواره نوزدهم در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل کانون استان اظهار داشت: در نمایش از دایره هایی استفاده کردیم که در آن گل و گیاه وجود داشت و این دایره ها نماد حرکت مداوم هست و ما می خواستیم به مخاطب این پیام را القا کنیم که زندگی در جریان است و انسان همواره باید امیدوار باشد.

فتح‌اللهی در مورد اولین چالش جدی خود در کارگردانی گفت: کارگردانی واقعاً تجربه ی شیرینی بود که به لطف کانون پرورش فکری و در ۱۶ سالگی به دست آوردم و من و اعضای گروه واقعاً حس بسیار خوبی داریم و با توجه به اینکه هم موسیقی کار و هم بخشی از بازیگری بر عهده من بود چالش جذابی بود و بسیار خوشحال هستم و دوست دارم در آینده یک طراح گرافیک و یک کارگردان بزرگ بشوم.

فتح‌اللهی در مورد سطح برگزاری جشنواره نوزدهم نیز گفت : از مسئولان برگزاری تشکر می کنم و شاهد کارهای بسیار زیبا و خلاقانه ای در این جشنواره هستیم.

عضو مرکز مهاباد ادامه داد: جا دارد از مربیانی که به بنده مشاوره دادند و مثل همیشه کمکم کردند و همین طور اعضای خلاق و پر تلاش گروهم تشکر کنم.

فتح الهی در سخن پایانی در مورد یک جمله در توصیف کانون بیان کرد: کانون خانه ی من است و بسیار آن را دوست دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =