مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون هرمزگان برگزار می شود

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، با شعار این «این صحنه خانه ماست» با حضور ۴۰ شرکت کننده در ۶ گروه نمایش در شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان، کانون با شعار «این صحنه خانه ماست» از سوی معاونت فرهنگی کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (‌نمایش کتابخانه‌ای، بازی‌ نمایش) و نمایشنامه‌نویسی در سطح استانی در سراسر کشور در حال برگزاری است.
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون هرمزگان در شهرستان بندرلنگه روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور ۴۰ شرکت کننده در ۶ گروه نمایشی برگزار خواهد شد و پس از داوری از بین رقابت کنندگان ۳ گروه به عنوان برگزیده انتخاب و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
در این مرحله از جشنواره در سطح استانی نمایش‌های «هم اکنون روباه» با کارگردانی بهنام پانیزه، «الاغ روی پل» به کارگردانی رشیدی، «شیرکم چرب» به کارگردانی شکیبا بامری، «کتاب» به کارگردانی میترا خوانچه زر، «شیر و خرگوش» به کارگردانی ماه بی بی صفری پور و «هم خوابه هم رویا» به کارگردانی هانیه هادی نژاد به روی صحنه می رود.
لازم به ذکر است، مرحله کشوری جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون هرمزگان برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =