کد خبر: 339496
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
بازدید 46
میزبانی از کودکان و نوجوانان استان البرز در «پلاک هشت»

کودکان و نوجوانان استان البرز در ویژه برنامه‌های دهه‌ی کرامت با عنوان «پلاک هشت» شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دومین جلسه‌ی برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه‌ی دهه‌ی کرامت (سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت امام رضا(ع)) به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مناطق مناسب برای اجرای جشن‌های خیابانی در استان با هدف توجه ویژه به مناطق کم برخوردار بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در خصوص فعالیت‌های پیشنهادی اجرایی گفتگو شد.

قرار است ساکنان ۱۱ منطقه استان البرز از جمله کلاک، اسلام آباد، حصارک بالا و پایین، حسن آباد، کیانمهر و ... در فعالیت‌های مختلف شاد تدارک دیده شده برای این ایام از جمله همخوانی سرود، نمایش و مسابقه و سرگرمی حضور پیدا کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، غرفه‌های ویژه‌ای را نیز در حاشیه‌ی این برنامه‌ها برگزار و مربیان کارگاه‌های «کتاب بازی، کتاب سازی» را اجرا خواهند کرد.

«پلاک هشت» عنوان این ویژه برنامه‌هاست که به زودی به همت ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، معاونت فرهنگی سپاه استان، بنیاد مهدویت، موسسه‌ی خادم یاران رضوی البرزو اداره‌ی آبفای استان برگزار خواهد شد و میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود تا با اجرای فعالیت‌های شاد این آینده سازان را با شیوه و سبک زندگی بزرگان دین آشنا کند.

 در انتهای این جلسه که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، قرار شد به زودی جدول مناطق اجرای این برنامه در استان، از طریق فضای مجازی و نصب بنر در گستره‌ی مناطق  در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار گیرد تا کودکان و نوجوانان بیشتری امکان استفاده ازاین ویژه برنامه‌ها را که از جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشتت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =