موفقیت دو عضو کرمانشاهی در مسابقات قرآن و عترت

کسب مقام اول ناحیه و دوم استانی در مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ی گفتمان مهدوی، توسط زینب جیحونی و بهار محمودآبادی اعضای نوجوان فعال مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمانشاه، کسب مقام اول ناحیه و دوم استانی در مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ی گفتمان مهدوی، توسط زینب جیحونی و بهار محمودآبادی اعضای نوجوان فعال مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه رقم خورد.
چهل و دومین دوره‌ی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان استان و نهمین دوره‌ی مسابقات فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار شد. این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار شد و دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور داشتند.
 رشته‌های پژوهشی این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز را نیز، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، انشاء نماز و تفسیر آن و همچنین رشته‌های آوایی را اذان، حفظ، قرائت تحقیقی، دعاخوانی ویژه خواهران و مداحی تشکیل می‌دادند و رشته‌های نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی ویژه‌ی خواهران در این دوره از مسابقات به صورت تیمی ۲ نفره برگزار شد.
بر همین اساس در مرحله‌ی استانی این مسابقات "زینب جیحونی" و "بهار محمود آبادی" اعضای نوجوان فعال مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری استان کرمانشاه توانستند مقام اول ناحیه و دوم استانی را در مسابقات قرآن و عترت و در رشته‌ی گفتمان مهدوی، کسب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =