کد خبر: 339588
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳
حضور مدیرکل و کانون‌یاور در مدارس کرمانشاه

در راستای طرح کانون‌یاوران، حضور مدیرکل و مسئولان کانون کرمانشاه، در مدارس و با هماهنگی نوجوان کانون‌یاور صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای طرح کانون‌یاوران، حضور مدیرکل و مسئولان کانون کرمانشاه، در مدارس و با هماهنگی نوجوان کانون‌یاور، صورت پذیرفت.
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان بیان داشت: در راستای طرح کانون‌یاوران بر آن شدیم که با هماهنگی نوجوان کانون‌یاور در مدارس شهر کرمانشاه حضور پیدا کنیم؛ تلاش ما بر این است که ضمن حضور در مدارس به تبیین جایگاه کانون و نقش کانون‌یاوران بپردازیم.

حضور مدیرکل و کانون‌یاور در مدارس کرمانشاه
وی افزود: در واقع کانون‌یاوران به‌عنوان یک رویداد در ذیل طرح ملی کانون_ مدرسه طراحی شده و در این حوزه‌ی بحث کانون‌یاوران ما اهتمام داریم تا با حضور در مدارس بتوانیم جایگاه کانون‌یاور را برای نوجوانان توضیح دهیم و ارتباط نوجوانان و دانش‌آموزان را با نماینده‌ی کانون و کانون‌یاور آن مدرسه برقرار نماییم.
زنجانی تصریح کرد: در مدرسه‌ی شهید عراقی نیز همچون باقی مدارس حضور پر رنگ نماینده‌ی کانون و کانون‌یاور اثرات مثبتی را در پیشبرد اهداف کانون در مدرسه به همراه داشته که این در نزد کارکنان و معلمان عزیز آن مدرسه هم مشهود بود و در واقع این موضوع مورد تایید مدیر و معلمان مدرسه هم قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =