فعالسازی حلقه‌های میانی حوزه کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی با دستیار مردمی استاندار در خصوص شناسایی و استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست هم‌اندیشی مدیرکل کانون استان و دستیار مردمی استاندار برگزار شد.
محمدرضا سالاری در ابتدای این نشست گزارشی از تعداد مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان، پراکندگی جغرافیایی آن و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، ارایه کرد و در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند به غنی‌سازی برنامه‌ها، افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان، توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگی و ارتقای جایگاه کانون در جامعه کمک کند.
وی سپس با اشاره به نگاه رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون و استاندار در این خصوص، افزود: این کار می‌تواند به کانون در رسیدن به اهداف خود و به گروه‌های مردمی در ارتقای توانمندی‌ها و ارائه خدمات به جامعه کمک کند.
سالاری در این بخش از سخنان خود از آغاز این کار در کانون خبر داد و گفت: شناسایی این گروه‌ها در استان انجام شده و ما با ایجاد یک بانک اطلاعاتی شامل زمینه فعالیت، تخصص، توانمندی‌ها و دیگر مسایل مربوط به آنان، زمینه را برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی فراهم کرده‌ایم.
تبادل تجربه، آگاهی از نیازهای حلقه‌های میانی و توانایی‌هایی آنان در جهت هم‌افزایی، جلب مشارکت و زمینه‌های آن از جمله مواردی بود که سالاری در بیان هدف‌های برگزاری نشست با گروه‌های مردمی از آن نام برد.
وی هم‌چنین، در بیان مصداق آغاز این حرکت پویا در استان از برگزاری نشست با انجمن نجوم استان در جهت استفاده از ظرفیت آنان برای راه‌اندازی مرکز نجوم و افتتاح کتابخانه و تجهیز آن برای فعالان حوزه کودک و نوجوان نام برد.
رضا جعفری، دستیار مردمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از انجام این اقدامات، همکاری و آمادگی استانداری و مشارکت فرمانداری‌ها در راستای برگزاری این نشست را اعلام کرد.
گفتنی است پس از این نشست، مدیرکل کانون استان و دستیار مردمی استاندار، از مرکز فرهنگی‌هنری زیباشهر زاهدان و فضایی که قرار است به یکی از گروه های مردمی فعال در بحث نجوم تحویل داده شود، بازدید کردند.

فعالسازی حلقه‌های میانی حوزه کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =