کد خبر: 339712
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
بازدید 66
آغاز جشن‌های دهه‌ی کرامت در البرز

جشن‌های دهه‌ی کرامت با عنوان«پلاک هشت» در استان البرز آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همان طور که قبلا نیز در خبرها آمده بود این جشن‌ها به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزو با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، معاونت فرهنگی سپاه،شرکت آبفای استان  بنیاد مهدویت و موسسه‌ی خادم یاران رضوی با هدف گرامی داشت ایام دهه‌ی کرامت و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین هم استانی‌های عزیز به ویژه کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار در گستره‌ی استان اجرا می‌شود.

بر همین اساس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اولین جشن در بوستان جهان نمای منطقه‌ی کلاک با استقبال خانواده‌ها برگزار شد.

بازی و مسابقه، شعرخوانی جمعی  شعرهایی با مضامین ایام و نمایش از ویژه برنامه‌هایی بود که با حضور حمیدرضا نعیم حسنی،کارگردان نمایش کودک و گروه نمایشی ایشان، حجت الاسلام جهانی( عمو روحانی) و پیام مرجان ( عمو پیام) که  گروهی از هنرمندان بومی کرج هستند از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرا شد.

این جشن‌ها تا ۳۰  اردیبهشت ۱۴۰۳( شب ولادت با سعادت امام رضا (ع)) طبق جدول اعلام شده،  در مناطق مختلف کرج برگزار خواهد شد و گروهی از هنرمندان کشوری نیز در این جشن‌ها ایفای نقش خواهند کرد.

آغاز جشن‌های دهه‌ی کرامت در البرز

آغاز جشن‌های دهه‌ی کرامت در البرز

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =