مربیان کانون جهادگران کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

رنجبر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در گردهمایی مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت نقش مربیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به وظایف و ماموریت‌های مهم نهادهای فرهنگی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های کانون در این عرصه مهم تاکید کرد.

رنجبر در جمع مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  تصریح نمود:  تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بهترین فرصت برای آشنایی آنان با مفاهیم و موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی است و مربیان کانون به شکل اثرگذار و غیر مستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌توانند این هدف مهم را تحقق ببخشند. وی در عین حال تصریح کرد:  همکاری و تعاملات بسیار خوبی مابین کانون و ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال‌های اخیر صورت گرفته و امسال نیز بیشتر از سال‌های قبل استمرار خواهد داشت. در این نشست یاقوتی معاون این ستاد نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالای کانون در تحقق اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر از همکاری و همراهی گسترده کانون با این ستاد قدردانی و در خصوص اهمیت آشنایی خانواده‌ها با موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در زمینه سوء مصرف مواد مخدر تاکید کرد.

گردهمایی مربیان مسئول مراکز کانون استان آذربایجان شرقی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در تبریز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =