مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه

تبیین سیاست‌های کانون استان کرمانشاه، در یک هفته و به صورت جهادی در قالب طرح مرکز به مرکز، توسط مدیرکل کانون استان محقق شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، تبیین سیاست‌های کانون استان کرمانشاه، در یک هفته و به صورت جهادی در قالب طرح مرکز به مرکز، توسط مدیرکل کانون استان محقق شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اولویت‌های کانون کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های امسال، بحث مرکز محوری است که با توجه به اهمیت موضوع طی اقدامی همراه با همکاران مرتبط از ستاد استان، در مراکز حضور پیدا کرده و جهت توجیه همکاران، به تبیین سیاست‌های کانون می‌پردازیم.
 وی افزود: باید توجه داشت با سیاست‌های جدید امسال که سیاستی تحول‌محور می‌باشد، لازم است که همکاران کانون استان نسبت به سیاست‌ها و اسناد پیرو آن به وحدت‌رویه و هماهنگی برسند.

مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: تلاش ما در سال ۱۴۰۳ آن است که با توجیه‌سازی همکاران مراکز، اجرای سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه را تسهیل نماییم و جهت اجرایی شدن برنامه با توجه به ظرفیت‌های موجود به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
در ادامه زنجانی با حضور در جمع کارگروه مشورتی هر مرکز تاکید کرد: نوجوان‌محوری نیز از سیاست‌های اصلی کانون استان است و حضور حداکثری نوجوانان در مراکز از مواردی‌ است که به آن توجه ویژه داریم و در حال حاضر نوجوانان به سن کنشگری در جامعه رسیده‌اند که این گویای اهمیت حضور شما عزیزان است که تا چه حد می‌توانید نقش‌آفرین باشید و به شکلی اثرگذار اتفاقات مهمی را رقم بزنید.

مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه
وی بیان داشت: بر همین اساس با توجه به اینکه در دو سال گذشته تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان را در کرمانشاه داشتیم و نتایج بسیار پر باری را نیز در پی داشت، بر آن شدیم این کارگروه ارزشمند را نیز در دیگر شهرها و مراکز کانون استان تشکیل دهیم تا به یاری پروردگار شاهد فعالیت‌های ارزنده‌ای باشیم که توسط شما نوجوانان عزیز به انجام خواهد رسید.
سپس مدیرکل کانون استان در خصوص ماهیت کارگروه مشورتی نوجوانان، توضیحات لازم را ارائه داد و در این خصوص با نوجوانان سنقر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه
گفتنی است در راستای تبیین سیاست‌های کانون و اجرای طرح مرکز به مرکز در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل و دیگر مسئولان کانون کرمانشاه، همچنین مربیان و مسئولین مراکز صورت پذیرفت که محمدخیاط زنجانی با توجه به سه اولویت نوجوان‌محوری ،مرکز محوری و مخاطب‌محوری به تببین و توضیح  ۴ سند تحول کانون شامل نوجوان‌محوری، حلقه‌های میانی، فابک و رسانه پرداخت و با توجه به اهمیت و ضرورت کارگروه مشورتی نوجوانان بعد از هر نشست با مربیان، اولین نشست‌های کارگروه مشورتی اعضای مراکز با حضور مدیرکل کانون استان تشکیل گردید و در همین راستا ابتدا دبیر کارگاه مشخص و سپس با توجه به ضرورت اجرای طرح کتابخوانی و شاداب‌سازی مراکز، دیگر طرح‌ها و مباحث مرتبط با  مراکز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه

مرکز به مرکز با مدیرکل کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =