لحظه‌ی سلام از نگاه کودکان و نوجوانان

جلسه شورای فرهنگی قم با موضوع ویژه برنامه‌ ریزی و پیش‌بینی و طراحی برنامه پیرامون شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم جلسه شورای فرهنگی باحضور معاون فرهنگی، کارشناسان  و تعدادی از مسئولین مراکز با موضوع ویژه برنامه‌ ریزی و پیش‌بینی و طراحی برنامه پیرامون شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان  روز ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل اداره کل کانون استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از ذکر و یاد شهدای این حادثه، شهرزاد حدادپور معاون فرهنگی اجرایی کانون استان قم به  بررسی برنامه‌های آتی کانون با توجه به نامه ابلاغی از سوی معاونت فرهنگی کانون در خصوص شهادت خدمتگزاران نظام جمهوری اسـلامی ایران پرداخت و وظایف هر بخش را تشریح نمود.

لحظه‌ی سلام از نگاه کودکان و نوجوانان

در ادامه هر یک از حاضران به بیان ایده‌ها و نظرات خود در این خصوص  پرداختند. از جمله این برنامه‌ها می توان به تبیین جایگاه شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بین کودکان و نوجوانان  و عنایت ویژه این شهید والامقام به  مباحث تربیتی اشاره کرد.

همچنین با هماهنگی معاونت محترم فرهنگی و اجرایی با کارشناسان و مسئولین مراکز پویشی با نام «لحظه‌ی سلام» با موضوع عکس نوشته فعالیت خود را آغاز  کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =