به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم، زهرا آب سوران مدیرکل کانون استان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت و به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردم استان شد.
در این برنامه که روز دوشنبه ۲۱ خردادماه انجام شد، از ساعت ۹ تا ۱۰ مردم استان آذربایجان غربی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با مدیر کل کانون ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را پیرامون فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح نمودند.