به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین بازگشایی این مرکز با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان، والدین و مسئولان شهرستان قوچان و بخش باجگیران همراه بود.
در این مراسم، آذریون، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و دهه نخست ماه محرم، به حاضران خیرمقدم گفت و کانون را خانه دوم کودکان و نوجوانان دانست.
وی با اشاره به ازسرگیری فعالیتهای این مرکز پس از پنج سال وقفه اظهار کرد: «خرسندیم که بار دیگر زمینه ارائه خدمات فرهنگی، هنری، علمی و ادبی به کودکان و نوجوانان این منطقه فراهم شده است و امیدواریم کانون بتواند در راستای رسالت خود، نقش مؤثری در استعدادیابی، توانمندسازی و پرورش این نسل آینده ساز ایفا کند.»

شایان ذکر است در این آیین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قوچان، روسای آموزش و پرورش، نهاد کتابخانههای عمومی، گمرک و جمعی از مسئولان بخش باجگیران حضور داشتند و در شادی کودکان و نوجوانان این منطقه سهیم شدند.
