در سالن جلسات مرکز شماره ۱۴ برگزار شد

نشست مدیر کل با نیروهای نگهبان و خدمات مراکز کانون کرمانشاه

نشست مدیر کل کانون استان با همکاران نگهبان و خدمات مراکز کانون کرمانشاه سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ در سالن جلسات مرکز شماره ۱۴ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشست مدیر کل کانون استان با نیروهای نگهبان و خدمات مراکز کانون استان کرمانشاه سه‌شنبه اول آذر در سالن جلسات مرکز شماره ۱۴ برگزار شد.  در این نشست ابتدا محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران پر تلاش خدمات و نگهبان مراکز کانون استان در کنار مربیان، نقش آنان را در پیشبرد رسالت کانون بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: کار با کودکان و نوجوانان و چگونگی ارتباط با آنان بسیار مهم است. یکی از تفاوت کانون با ارگان‌ها و نهادهای دیگر وجود و حضور شما همکاران ارزشمند خدمات و نگهبان با جایگاهی متفاوت از ساختار سازمانی خود در کنار مربیان و کارشناسان برای خدمت به کودکان و نوجوانان کرمانشاهی است. زنجانی ادامه داد: حضور نیروهای خدمات و نگهبان از نظر تحصیلات و توانمندی‌های مختلف فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و کانون از این جهت ویژگی شاخصی دارد. زنجانی با اشاره به پویایی مجدد کانون بعد از فروکش کردن بیماری کرونا و نقش همکاران حاضر در جلسه در این پویایی، گفت: ما همچنان باید به تلاش خود برای حفظ و ارتقاء پویایی کانون تلاش کنیم و حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار با همکاران کانون که بیان داشتند « بروید و خود را به متولیان امر معرفی کنید»، تلاش خود را برای معرفی کانون به آحاد جامعه به کار ببریم. برای همین هم مراکز سطح استان را به سه دسته‌ی برخوردار، نیمه برخوردار و کم‌برخوردار تقسیم‌بندی کردیم تا عدالت تربیتی را بتوانیم محقق سازیم. زنجانی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد : ما باید ساختار سازمانی خود را از نظر جایگاه افراد در پست‌های مختلف حسب سلسله مراتب حفظ کرده و تلاش کنیم تا بهداشت فردی و عمومی مراکز به بالاترین حد خود برسد. علاوه بر این رعایت جایگاه سازمانی بین کارکنان و متربیان جهت جلوگیری از آسیب‌های ساختاری از بدیهیات است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
در ادامه‌ی جلسه مسعود حمیدی معاون اداری مالی، صادق حقیقی مسئول حراست، حسن نقشی رییس امور اداری و سجاد حیدریان رییس امور مالی به بیان صحبت‌های خود با همکاران نگهبان و خدمات پرداختند. در نهایت جلسه‌ی پرسش و پاسخ همکاران با مدیرکل برگزار و زنجانی به پاسخ به سوالات و دغدغه‌های مختلف همکاران حاضر در جلسه پرداخت.