در سالروز آغاز ایام فاطمیه صورت گرفت؛

تقدیر از عوامل نمایش «روایت عشق و عطش» کانون کرمانشاه

در سالروز آغاز ایام فاطمیه از عوامل نمایش «روایت عشق و عطش» که در مرکز شماره ۴ تولید شده بود، پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل کانون استان تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سالروز آغاز ایام فاطمیه در راستای قدردانی از زحمات عوامل نمایش «روایت عشق و عطش» به خاطر تولید و اجرای عموم این نمایش آیینی، پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل کانون استان قدردانی گردید. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تشکر و قدردانی از مرکز شماره ۴ به خاطر تولید و اجرای این نمایش سایه‌ای، گفت: زحمات و تلاش‌های شما عوامل اجرایی، عوامل پشت صحنه و عوامل روی صحنه‌ی نمایش را به هیچ وجه و از هیچ طریقی نمی‌توان جبران کرد و جایگاه کار شما بسیار والا و ارزشمند بوده و هست. زنجانی با اشاره به بازخورد و استقبال خوب مخاطبین از اجرای این نمایش گفت: انشاالله در سال‌های آتی روند اجرای این نمایش همچنان ادامه داشته باشد و مثل امسال نوجوانان و اعضاء ارشد کانون پایه‌های اصلی تولید و اجرا باشند. در ادامه سرپرست تولید این نمایش را مدیون همکاری همه‌جانبه‌ی همکاران کانون به ویژه در مراکز ۴ و ۲، آقای علیرضا امامی آهنگساز نمایش، اعضاء نوجوان و ارشد کانون و نیروهای جهادی دانست. 
نمایش «روایت عشق و عطش» با محوریت شهادت حضرت رقیه (س) با شیوه‌ی اجرایی سایه‌ای به نویسندگی علی قسمتی و کارگردانی مشترک علی قسمتی، علیرضا امامی و رحمت غلامی در تابستان ۱۴۰۱ بازتولید شد که در ایام ماه صفر به مناسبت اربعین حسینی در سالن آمفی‌تئاتر مرکز شماره ۴ جهت اجرای عموم روی صحنه رفت.