حضور گسترده ی کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در راهپیمایی یوم ا...22 بهمن

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در شهرهای مختلف استان از جمله تبریز با برپایی ایستگاه های هنری و ادبی میزبان شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن بودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی،اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای مختلف استان از جمله در شهر تبریز با حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشتند.

کودکان و نوجوانان با در دست داشتن پلاکارد و دادن شعار همگام با دیگر اقشار جامعه  در این مراسم شرکت کردند.همکاران ستادی کانون استان نیز در مراسم حضور داشتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین با برپایی ایستگاه‌های هنری و ادبی  در مسیرهای راهپیمایی پذیرای شرکت کنندگان در مراسم بودند.این ایستگاه ها در تبریز و در چهار نقطه از مسیر راهپیمایی با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان همراه بود.درملکان، عجبشیر،سراب چاراویماق،هشترود و کلیبر نیز کودکان و نوجوانان حضور گسترده ای داشتند.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی در بزرگداشت سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی با هدف تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برگزار کرد.